Lektion
20. januar 2006
Du er blevet meget bedre, jeg kan se, hvordan du bevæger dig ind foran præsten og ryster, mens du exponerer. hvordan du løber efter dem og exponerer igen, indtil de beder dig forsvinde. godt gået, bess. det gør ikke noget, at billedet ikke lykkedes når bare, du gjorde det rigtige.
|
Det er et rigtig godt billede. lyset er vidunderligt, drengens ansigt utrolig godt. koncentrationen er flot og historien stor. en gammel fra fortiden på vej i graven, og en ung, der tøver, på tærsklen til fremtiden.
|
Ja, ja, godt, at du prøver, måske det næste gang bliver et hit. men den skarpe dims mellem hans ben duer ikke til noget, og hans fod er underlig forvredet, og jeg forstår ingenting. hvem, hvor eller hvorfor?
|
Jeg er lykkelig for, at du forsøger at tage et nærbillede af en voksen fremmed.
der er styrke i hans øjne (jeg har hjulpet en smule) og det, at han drejer hovedet og ser sig tilbage, skaber musik i billedet. liv og lyd, det er flot.
men der skal nu mere udtryk, for at det bliver et mesterskud, men det er et skridt i den rigtige retning og betydelig bedre, end da du kiggede ned på børnene.
|
Jeg kan godt lide din udtryksfulde placering af personen, men jeg forstår den ikke. er han på vej ud af samfundet eller bare ud af syne? korset spiller en stor rolle, men hvilken? og tomheden i billedet, hvad betyder den? koncentrationen er fin, men jeg farer vild, når det gælder meningen.
|
|
|